عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه همراه استاندار کردستان و جمعی از مدیران استان از طرح‌های عمرانی در حال احداث سنندج بازدید و در جریان روند پیشرفت کارها قرار گرفت؛ اولین طرحی که وزیر کشور از آن بازدید کرد پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح بیمارستان توحید بود.

شهردار سنندج در حاشیه بازدید از این طرح اظهار داشت: این پروژه از چند سال پیش آغاز شده است و تا شهریور امسال فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

حشمت‌الله صیدی افزود: با توجه به اهمیت این طرح در ترافیک شهر سنندج، در ۲۵ روز گذشته فعالیت جدی برای تکمیل آن انجام شده به طوریکه اکنون پیشرفت فیزیکی آن به ۹۰ درصد رسیده است.

وی طول این طرح را ۲ هزار و ۳۰۰ متر و در چهار رمپ اعلام کرد و گفت: با پیشرفت‌هایی که حاصل شده است به زودی طرح مذکور به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه اعتبار مصوب این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: ۲۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات مربوط به شهرداری و ۶۰ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات استانی است.

پروژه بعدی که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از آن بازدید کرد، سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج بود که شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار داشت: این طرح هم اکنون  ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۳۴۰ میلیارد ریال از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن هزینه شده و اتمام آن  ۲۴۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

شرکت در جلسە شورای توسعە استان یکی از برنامە‌های مهم و کلیدی وزیر کشور در سنندج خواهد بود کە در آن مسائل حائز اهمیتی در مباحث توسعەای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست با فعالان اقتصادی استان نیز از دیگر برنامەهایی است کە برای سفر ۲ روزە دکتر رحمانی فضلی تدارک دیدە شدە است.

نشست با روحانیون و شرکت در جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) بە مناسبت آغاز هفتە وحدت در روز یکشنبه از دیگر برنامەهایی خواهد بود کە با حضور وزیر کشور در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رحمانی فضلی را  در این سفر برخی از معاونان از جمله دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی، جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی و رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی و مسئولان این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.