به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، زانیار لطفی ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه موفقیت های  تولیدات و  آثار کوتاه سینمایی حوزه هنری، فیلم کوتاه « شمع سرد» به نویسندگی هنرمند جوان و توانمند حوزه هنری آقای نوید زارع  عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن وعترت دانشگاه جامع علمی وکاربردی کشور که در شهر قم برگزار شد  را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: در این فیلم آرتین احمدی و ملوک حسین آبادی به عنوان بازیگر و محمد توریوریان به عنوان صدابردار و زانیار لطفی به عنوان تصویربردار نوید زارع را به عنوان کارگردان و تدوینگر این فیلم‌ 17 دقیقه ای یاری رسانده اند.

 مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان در خصوص داستان این فیلم افزود: اهورا که پسری ده ساله است و با مادر بزرگ پیرش زندگی می کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در یک مسابقه ی مدرسه ای می شود که بر خلاف میل خودش است.

لطفی تاکید کرد: نوید زارع متولد ۱۳۷۴ سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

وی بیان کرد: فیلم های « سیاه ، سفید، قرمز» و « نوروز» را به صورت شخصی  و فیلم های «صد ثانیه چراغ قرمز» و « شمع شرد» را با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید نموده است  و موفقیت هایی را نیز کسب کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری در خصوص موفقیت های این هنرمند اضافه کرد: کاندید دهمین دوره ی جشنواره ی فیلم صد؛ کاندید بهترین فیلم در جشنواره ی تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه ی بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره ی مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا و همچنین حضور و انتخاب به میان ده فیلم فینالیست جشنواره ی استو یونان، حضور در جشنواره رویش، حسنات، سما، نهال، پاسارگاد، المپیاد، کودک همدان اشاره نمود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1288409
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.