رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور رده بزرگسالان به مدت سه روز با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قروه برگزار شد و در نهایت تیم های کرمانشاه، کردستان و زنجان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و کاپ اخلاق نیز به تیم یزد تعلق گرفت.
در این مسابقات در بخش انفرادی در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم حسین کریمی از تهران الف مدال طلا، فردین آرمبین از کرمانشاه مدال نقره و محسن رحیمی از کهگیلویه و بویراحمد و کوهسار رحمتی از کردستان الف به صورت مشترک مدال برنز را به دست آوردند.
در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مدال طلا به مهدی جنگلی از تهران ب، مدال نقره به اباذر علوی از زنجان و مدال برنز هم به صورت مشترک به امیررضا سیفی از آذربایجان شرقی و علی بنیانی از فارس رسید.
در وزن منهای ۸۸ کیلوگرم نیز غلامرضا نوری از البرز موفق به گرفتن مدال طلا شد، محمد کوهساری از گلستان هم با قرار گرفتن در جایگاه دوم مدال نقره را کسب کرد و صلاح الدین احمدپناهی از آذربایجان غربی و علیرضا نجف زاده از قزوین هم مدال برنز را به گردن آویختند.
هادی نظری از همدان، میلاد قاسمی از تهران الف، رضا ابراهیمی از مازندران و محمدعلی فتحی از قم در وزن منهای ۱۰۳ کیلوگرم به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
مدال طلای وزن منهای ۵۸ کیلوگرم به اشکان صید محمدی از کردستان ب، مدال نقره به علی پورمهدی از ایلام و مدال برنز هم به محمدرضا عباسی از فارس و دانیال خیرام از کرمان رسید.
در وزن مثبت ۱۰۳ کیلوگرم امیرحسین ناصری از کرمانشاه، سید سهیل محمودیان از البرز، سید سجاد موسوی و روح اله الهی از خراسان شمالی به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم موفق شدند مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کنند.
مقام های اول تا سوم وزن منهای ۹۳ کیلوگرم را بهزاد برجی از کرمانشاه، محمدعلی مرادی از کردستان ب، محمد حسن فلاحی از کردستان الف و فرشاد تیموری از زنجان به صورت مشترک دست آوردند.
در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم حمیدرضا ظریف از خراسان رضوی اول شد، سهیل رستمی از گیلان به مقام دوم دست یافت و محمد فیروزی از فارس و رامیار کریمی از کردستان ب به صورت مشترک مدال برنز را کسب کردند.
در وزن منهای ۸۳ کیلوگرم هم امیرحسین جعفری از زنجان در جایگاه اول قرار گرفت، امیرحسین عطایی نژاد از ایلام مقام دوم را کسب کرد و علی شکوهی از قزوین و رضای گودرزی از مرکزی به طور مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.
مدال های طلا، نقره و برنز مشترک مربوط به وزن منهای ۷۳ کیلوگرم هم به داریوش برآهویی از سیستان و بلوچستان، پیمان یدی از کرمانشاه، میلاد عبادی از آذربایجان غربی و محمد مهدی مقدم از یزد رسید.
در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم امین عنایتی زاده از بوشهر جایگاه اول را بدست آورد، حمید ناظمی از کردستان الف دوم شد و پدرام رستم زاده از آذربایجان غربی و محمد ابری از آذربایجان شرقی به صورت مشترک بر سکوی سوم تکیه زدند.
قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.