حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم‌ها و تغییر مسئولیت‌ها همواره وجود داشته و دارد و خوشا بحال کسی که از فرصت خدمتگذاری به بهترین شیوه بهره برده است.

وی افزود: وقتی فردی مسئولیتی را در هر مقام و منصبی می‌پذیرد و خداوند این فرصت را دراختیار وی قرار می‌دهد باید تلاش کند در مقطعی که مسئولیت را دارد، گام هایی موثر در زمینه محرومیت زدایی برداشته و نام نیک از خود به یادگار بگذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مردم این استان شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مردم این منطقه در دوران‌های مختلف در خدمت نظام و انقلاب بوده اند و امروز به برکت این نظام در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند و نیروهای ارزشمندی در حوزه‌های علمی دارد که در دانشگاه‌های این استان تربیت می‌شوند.

وی با تقدیر از زحمات دکتر یوسفی نژاد سرپرست قبلی دانشگاه علوم پزشکی گفت: امید می‌رود با انتخاب یک مدیر بومی دیگر و همکاری و همراهی مسئولان استان در راستای توسعه استان و دانشگاه علوم پزشکی گام‌های خوبی برداشته شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این آیین گفت: خداوند به همه ما فرصتی طلایی برای خدمتگذاری به خلق داده است که اگر کم کاری شده و از فرصت پیش آمده درست استفاده نشود فقط حسرت آن برای ما باقی می‌ماند.

حجت الاسلام مجید بگی افزود: دانشگاه علوم پزشکی یکی از بهترین مکان ها برای خدمت رسانی به خلق خدا است چرا که نتیجه تمام فعالیت های آن مستقیماً به مردم و سلامت مردم برمی‌گردد.

وی با تقدیر از خدمات سرپرست قبلی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابراز امیدواری کرد، با همکاری و همدلی میان مدیران و مسئولان گام های بیشتری در راستای بهبود سلامت مردم استان برداشته شود.

در این آیین فرزین رضاعی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان معرفی و از خدمات وحید یوسفی نژاد تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.