فرماندار کامیاران روز دوشنبه در مراسم اهدای بسته‎های ورزشی به روستاها اظهار داشت: همکاری دهیاران در افزایش امکانات ورزشی روستاها و توسعه فعالیت‌های ورزشی در نقاط مختلف شهرستان و روستاها ضروری است.

مسعود الماسی اضافه کرد: هم اکنون هشت بسته ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و افراد علاقمند به ورزش اهدا شده که بسته شامل میز پینگ پنگ ، میز فوتبال‌دستی ، تخته دارت ، تخته شطرنج و ۲۰ عدد تشک تاتامی است.

وی افزود: این بسته ها با استفاده از ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دولتی تهیه شده و در هشت روستای بخش مرکزی این شهرستان توزیع شده است.

فرماندار کامیاران اظهار داشت: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم که بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد.

وی یادآور شد: از طرفی اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم در این صورت، ورزش را نیز باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.

در مراسم اهدا این اقلام بخشدار موچش ، رئیس اداره ورزش وجوانان و کارشناسان حوزه فرهنگی واجتماعی فرمانداری ، ورزش و جوانان وبخشداری مرکزی و دهیاران روستاهای دریافت کننده این هدایا حضور داشتند.

۲۶ مهر تا ۲ آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.