معصومه اسدپور روز سه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بخش عمده ای از کمک های نقدی و غیرنقدی از مرکز این سازمان در مشهد و بخش دیگری توسط کمک های خیران این شهرستان تامین و درقالب جهیزیه، سبدکالا، پوشاک، درمان و تحصیل به مهرجویان مساعدت شده است.
وی اضافه کرد: این موسسه خیریه از ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تازمینه را برای خدمتگزاری و یاری رساندن بیشتر محرومان فراهم کند که دراین ارتباط گام های خوبی برداشته است.
وی اظهارداشت: شعبه آبشار عاطفه ها در گناوه در اسفند 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و 400 مهرجو کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و معیشتی قرار داده است.
مدیر شعبه سازمان بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در گناوه به مهم ترین اهداف و چشم انداز این موسسه اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زمینه اشتغال و کارآفرینی و خودکفایی مهرجویان تحت پوشش با تامین سرمایه کار یکی از مهم ترین اهداف این موسسه خیریه است که برای تحقق آن به همکاری مسئولان و فضای مناسب دراین شهرستان نیاز است.
وی افزود: به منظور اشتغال زایی و کارآفرینی خانوارهای سرپرست این موسسه آمادگی کامل دارد.
اسدپور گفت: اکرام ایتام، توزیع سبد کالا و طعام گرم به جامعه هدف، کمک در درمان بیماران صعب العلاج و کاهش آسیب های اجتماعی، برگزاری مراسم فرهنگی ومذهبی، حمایت تحصیلی ازدانش آموزان و دانشجویان مستعد، ایجاد کارگاه های آموزشی، دینی، اعتقادی وتخصصی در مهارت یابی و تامین جهیزیه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان از دیگر اهداف این موسسه است که در این ارتباط خدمات خوبی باتوجه به نوپابودن این موسسه در شهرستان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: روند تحت پوشش قرار دادن خانوارهای نیازمند، کارشناسی شده و پس از بررسی های لازم توسط واحد مددکاری این موسسه انجام می شود.
اسدپور افزود: این واحد در مرحله اول، وظیفه شناسایی مددجویان مستحق را از طریق تحقیق حضوری بر عهده دارد و در مراحل بعدی اقدام به تشکیل پرونده می کند.
مدیر شعبه سازمان بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در گناوه گفت: باتوجه به تاسیس چندین موسسه خیریه دراین شهرستان انتظار داریم که تعامل و ارتباط بیشتری بین آنان برقرار و نشست مشترکی باحضور مسئولان برگزار شود.
اسدپور اظهارداشت: این موسسه تاکنون چندین بیمار صعب العلاج را به خارج از استان بوشهر برای مداوا اعزام و درصورتیکه چنین بیمارانی در سطح شهرستان وجود داشته باشد آمادگی کامل برای اعزام آنان به مراکز درمانی استان های برخوردار دارد.
وی با تقدیر از همکاری و تعامل خیران شهرستان از دیگر افرادی که از لحاظ مالی متمکن هستند خواست این موسسه را برای یاری رساندن بیشتر به همنوعان نیازمند یاری کنند.
مدیر شعبه سازمان بین المللی مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در گناوه اظهارداشت: باتوجه به اینکه مدت زیادی از تاسیس این موسسه در این شهرستان نمی گذرد و مردم آشنایی کامل با فعالیت های آن ندارند از رسانه ها انتظار داریم که در این زمینه همکاری و اطلاع رسانی کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.