سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایست و بازسی شهید نصراللهی بانه در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، یک دستگاه خودرو پراید حامل تلفن همراه قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه دربازدید از خودرو مورد نظر تعداد ۱۵۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش این تعداد تلفن همراه را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان بر تلاش برای برخورد جدی با قاچاق کالا در استان تاکید کرد و گفت: خودرو مورد نظر توقیف و راننده با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

۶۰ قطعه وسایل سرقتی در سقز کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز از تشدید فعالیت های انتظامی در شهرستان سقز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با تلاش ماموران انتظامی طی عملیاتی، یک باند سارقان وسایل داخل خودرو شناسایی و به دنبال تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ عباس مسعودی یادآور شد: در بازرسی از سواری پراید همراه سارقان، بیش از ۶۰ قطعه وسایل سرقتی از قبیل قفل فرمان، لپ تاپ، رایانه، ضبط و پخش خودرو و پتو کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری ۱۶ سقز منتقل شدند، اضافه کرد: سارقان تاکنون به ۴۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند و از تمام صحنه‌های سرقت باسازی صحنه صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: در این رابطه تاکنون ۱۸ نفر مالباخته شناسایی و تحقیقات و تکمیلی در این خصوصی ادامه دارد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۵۰۰ روستای دارای سکنه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.