فرهاد کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارائه تسهیلات سربازی به فرزندان پسر مددجوی کمیته امداد در قالب کاهش تعرفه، معافیت و انتقال به نزدیکترین پادگان محل زندگی و انجام می‌شود.

وی افزود: در نیمه نخست امسال، ۱۱۸ نفر از فرزندان مددجوی زیرپوشش این نهاد از تسهیلات انتقال به نزدیکترین پادگان به محل سکونت خود استفاده کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: همچنین ۳۳ نفر دیگر از فرزندان پسر خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در این مدت  از کاهش تعرفه صدور کارت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت  ۶۲ نفر از فرزندان مددجوی واجد شرایط لازم از خدمت سربازی معاف شده‌اند، گفت: هدف از اجرای این طرح این است که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانواردر کنار خانواده‌های خودمانده و کمک خرج آنان در زندگی باشند.

کاظمی یادآورشد: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت می‌توانند برای خودکفایی نیز از تسهیلات اشتغال این نهاد بهره‌مند شوند،ضمن اینکه کمیته امداد از همسر و فرزندان سربازان مددجوی این نهاد نیزحمایت می‌کند.

در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که این میزان حدود ۹ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.