جعفر عبدالملکی روز سه‌شنبه در جریان آغاز عملیات ساخت یک مدرسه در قروه اظهار داشت: نوسازی و مقاوم سازی ۲ مدرسه دیگر هم در این شهرستان آغاز شده که برای مقاوم سازی مدرسه روستای دوسر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای مدرسه ۱۷ شهریور هم ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش قروه با پیش بینی اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در راستای توسعه فضاهای آموزشی آغاز شد.

وی یادآور شد:‌  این مدرسه با یک هزار و ۷۹۶ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۷۶ مترمربع وبا ۱۲ کلاس درس ویژه مقطع ابتدایی ساخته می‌شود.

عبدالملکی افزود: برای ساخت این مدرسه اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برآوردتخصیص یافته که امید می‌رود تا مهرماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ایمنی دانش آموزان در مدارس را یکی از اولویت های آموزش و پرورش دانست و گفت: در سال جاری تعداد ۲۲ هزار و ۸۸۳ دانش آموز در ۹۷۳ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک دانش قروه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، کردستان، رئیس خیرین مدرسه ساز کردستان، نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.