به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای مالوجه از توابع شهرستان قروه به مناسبت روز ملی روستا و عشایر اظهار داشت: امیدواریم نسبت به رفع مشکلات راهها و آب آشامیدنی بخش دلبران اقدامات لازم به عمل آید.

وی افزود: همچنین در بخش تامین آب آشامیدنی در بلند مدت و با برنامه ریزی صورت گرفته از محل سدهای اطراف، آب شرب مردم تامین می شود.

مرادنیا خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه در بخش کشاورزی در چند سال اخیر از محل اعتبارات ملی و استانی تسهیلات قابل توجهی به متقاضیان پرداخت شده که قطعا در آینده شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

استاندار تاکید کرد: در حوزه اشتغال روستایی نیز دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات مناسب نیز برای حمایت از رونق تولید و اشتغال در مناطق روستایی به عمل آورده است.

وی گفت: مسلما با رونق تولید روستایی شاهد افزایش سرانه درآمد سرانه مردم در مناطق روستایی و شهری استان خواهیم بود که این موجب تحقق اهداف توسعه پایدار استان می شود.

مرادنیا تصریح کرد: باید به این نکته توجه کنیم که خودکفایی و خوداتکایی به توسعه بخش کشاورزی و نیز صنعت به خصوص در عرصه کشاورزی موجبات رشد و توسعه روستاها را فراهم می کند که در نهایت با ایجاد اشتغال در روستاها بستر مهاجرت معکوس به روستاها و ماندگاری در این مناطق  تحقق می یابد.

استاندار کردستان اذعان داشت: خوشبختانه با تلاش های به عمل آمده تخصیص سهمیه آب برای بیش از 96 هزار هکتار از اراضی و باغات استان با حمایت رییس جمهوری و معاون اول ایشان تحقق یافت که قطعا این امر زمینه ساز رشد همه جانبه استان را مهیا می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع دولت با همه توان خدمتگذار مردم است و اعتقاد و باور دولت بر این است باید بسیار بیشتر به مردم خدمت رسانی شود که در این راه قطعا مدیران خدوم و تلاشگر استان تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم شریف استان مضاعف خواهند کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1271999
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.