معاون هماهنگ کننده سپاه سروآباد روز چهارشنبه در یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر این شهرستان و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.
سرگرد مهدی فرهادی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند انقلاب نوپای ایران را شکست داده و سیطره ظلم و ستم خود را در کشور ما ادامه دهند اما با حضور به موقع ملت انقلابی در جبهه های جنگ این توطئه دشمنان شکست خورد و برای همیشه دست سلطه آنها بر کشورمان قطع شد.
وی یادآور شد: ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران میگذرد و در این مدت دشمنان از هیچ توطئه، نیرنگ و فریبی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده اند اما با حضور همیشه در صحنه ملت ما همه این نقشه های شوم آنها خنثی و برملا شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه سروآباد تاکید کرد: شهیدان ما جان خود را تقدیم کردند تا روحیه خودباوری در درون ما تقویت و نهادینه شود و دشمنان نتوانند در امور داخلی ما دخالت کنند و آینده این مرز و بوم توسط جوانان رشید و انقلابی رقم بخورد.
وی اضافه کرد: امروز قدرت انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترانیده شده و دشمنان از این عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند و با تحریم و فشار می خواهند ما را در تنگنا قرار داده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
سرگرد فرهادی گفت: تحریم ها و فشارهای دشمنان بهترین فرصت برای ملت ما است چون به دشمنان ثابت شد این حربه‌ها نمی تواند در ملت ایران تاثیر بگذارد بلکه عزم آنها برای مبارزه و مقابله با دشمنان را بیشتر می‌کند.


در این مراسم از خانوادههای معظم شهدای منطقه عمومی سروآباد با اهدای لوح تجلیل و قدردانی شد.
شهرستان مرزی سروآباد با جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است، این شهرستان ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس مورد حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت و بیش از ۴۰۰ شهید، ایثارگر و جانباز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.