به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمدرضا رادان ، شامگاه یکشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل افزود: امروز قدرت موشکی و دفاعی ایران اسلامی به اندازه ای رسیده  که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را بر آن وا می‌دارد تا درباره این توان دفاعی کشورمان پای میز مذاکره بنشیند.

وی با بیان اینکه دشمن در برابر توانمندی‌های گوناگون ما از قدرت ولایت و ایثارگری‌های مردم رزمنده گرفته تا توان نظامی دفاعی و اراده علمی جوانان ایرانی بسیار حقیر می باشد، اظهار کرد : بزرگ  کردن دشمن و انفعال در برابر آن اکنون یک گناه نابخشودنی است.

وی تاکید کرد : تمام تحلیلگران و سیاستمداران غرب به خوبی فهمیده‌اند که اگر در وضعیت کنونی یک ضربه به ایران بزنند در مقابل ۱۰ ضربه مهلک دریافت می‌کنند.

وی افزود : به لحاظ همین اقتدار آنگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هیچ جنگی علیه ایران اتفاق نمی‌افتد و همه این سر و صداها یک نوع هیاهوی تبلیغاتی می‌باشد تا بلکه به خیال خام خود بتوانند در اراده این ملت خللی ایجاد کنند.

رادان با بیان اینکه شهادت در راه دفاع از دین و میهن برای ما شیرین‌تر از عسل می‌باشد ادامه داد: همه این موفقیت‌ها دست آورد هشت سال دفاع مقدس و برگرفته از حماسه ماندگارعاشورا است.

وی حفظ فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و آیندگان را وظیفه همگانی دانست و یادآوری کرد: در صورت هرگونه سستی و یا بی‌تفاوتی نسبت به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی باید فردا در روز قیامت پاسخگوی همه شهیدان باشیم.

او این همه اقتدار و عظمت را مرهون یاری خداوند متعال ، رهبری داهیانه و اراده آهنین جوانان این مرز و بوم دانست و گفت : کشتی انقلاب در این دریای خروشان همچنان پیروزمندانه به مسیر خویش ادامه خواهد داد و دشمنان روز به روز سرخورده تر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این مراسم، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را دو رویداد ارزشمند و ادامه قیام حضرت سیدالشهدا در راه مبارزه با ظلم و زیاده خواهی های مستکبران دانست.

سردار جلیل بابازاده قانع  افزود: در شرایطی که دشمن تمام عزم خود را برای نابودی این ارزشها و بازداشتن ملت انقلابی ایران از ادامه راه به واسطه فشارهای اقتصادی ، هیاهوهای تبلیغاتی و امپراطوری رسانه‌ای به کار گرفته است، آگاهی و آمادگی همه مردم برای بی اثر کردن توطئه ها ضرورت دارد.

وی بیان کرد : ایران اسلامی به برکت خون شهیدان ، پیروی و اطاعت از ولایت و توانمندی‌های علمی نخبگان خویش اکنون در اوج قدرت در منطقه قرار دارد به گونه‌ای که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را که ادعای مدیریت جهانی را داشت اکنون برای انجام مذاکره با ایران واداشته است.

وی تنها راه ادامه پیروزمندانه این مسیر را چنگ زدن به ریسمان خداوند ، پیروی از ولایت ، حفظ اخلاص و حراست از خون مقدس شهیدان و آرمانهای انقلاب دانست.

۶۰۱۹/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.