محمدرسول شیخی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم هر شهرستان از این میزان تسهیلات، ۱۰ فقره وام با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است که به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
وی توجه به مساله اشتغال را رویکرد اصلی کمیته امداد اعلام کرد و افزود: در همین راستا سال گذشته سه هزار و ۶۲۰ طرح اشتغال در استان اجرایی شد که از این تعداد ۴۳ درصد در مناطق شهری و ۵۳ درصد روستایی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان یکی دیگر از برنامه های پش بینی شده این نهاد در هفته دفاع مقدس را پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به زوجین مددجو اعلام کرد و یادآور شد: این میزان کمک هزینه به ۱۲ نفر از زوج‌های نیازمند زیر پوشش اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این هفته همچنین ۸۰ مورد وام ضروری به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به خانوارهای زیرپوشش این نهاد در بخش‌های مختلف پرداخت خواهد شد.

شیخی زاده گفت: پرداخت وام‌های ضروری قرض‌الحسنه به مددجویان مناطق محروم، توزیع بسته‌های لوازم التحریر، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و دیدار با خانواده‌های زیرپوشش از دیگر برنامه های پیش بینی شده کمیته امداد کردستان در هفته دفاع مقدس است.

در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در استان بهره مند می‌شوند.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.