سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار داشت: امسال در همین مدت بیش از ۴۵۸ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق در استان کشف و ۳۵ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شدند.

وی از کشف و ضبط بیش از ۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک عملیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان کامیاران در روز گذشته خبر داد و افزود: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه به کامیاران در محل ایست و بازرسی شهید میرجلیلی ۲ دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل سوخت شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها بیش از ۴۸ هزار لیتر بنزین قاچاق کشف شد و در همین رابطه ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

۲ روز پیش نیز بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق شامل بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی، ۱۲۰ بسته تنباکو خارجی و ۲۳۴ بسته پودر دارویی غیرمجاز در مریوان کشف و ضبط شد.

همچنین ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی کردستان،  ۴۲۰ ثوب کاپشن مردانه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را در سنندج کشف و ضبط کردند.

استان کردستان یکی از استان‌های مرزی کشور است که حدود ۲۳۰ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و اکنون دارای سه بازارچه مرزی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد در سروآباد است.  

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.