رئیس اداره ورزش و جوانان بیجار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران که ۲ نفر از آن ها بیجاری است، به مدت ۱۷ روز در این شهرستان برای مسابقات آسیایی آبان ماه کشور مغولستان در بیجار اردو زده اند.

افشین فرخیان افزود: در چند روز آینده مسابقه درون اردویی برای انتخاب ۹ نفر برگزیده اجرا و تیم ملی برای آمادگی نهایی عازم شهر کامیاران خواهد می‌شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون بوکس امکانات و تجهیزات مناسب این رشته ورزشی و اماکن رفاهی موجود، بیجار را بهترین مکان برای استقرار پنجمین کمپ دائمی اردوی آمادگی تیم های ملی معرفی کرده است: گفت در چند سال اخیر با تلاش‌ها و توجه مسئولین و دولت به توسعه ورزش در کهن دیار گروس، آینده ورزشی بیجار روشن پیش بینی می‌شود.

فرخیان تاکید کرد: بیجار با داشتن سالن ورزشی بزرگ ویژه ورزشکاران بوکس، ۲ رینگ استاندارد، ۳۰ کیسه بوکس و سالن ویژه بدنسازی، از موقعیت مناسبی برای میزبانی ورزشکاران این رشته برخوردار است.

وی یادآور شد: با توجه به میزبانی ۱۵ روزه بیجار از تیم نونهالان بوکس در خرداد امسال، بازدید و برسی زیرساخت‌ها و امکانات شهرستان برای برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس در همه رده‌های سنی، این شهرستان دوباره از میزبان پنجمین کمپ رسمی اردوهای تیم های ملی بوکس است.

شهرستان بیجار با ۸۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و حدود ۱۲ هزار ورزشکار دارد که از این تعداد، هشت هزار نفر دارای بیمه ورزشکاری هستند و در ۱۵ مکان ورزشی رشته های مختلف فعالیت دارند.

۹۹۴۳ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.