نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی احداث مدرسه ۶ کلاسه سقز گفت: هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری بوده و توجه دولت به مدرسه‌سازی در این شهرستان قابل تقدیر است.

محسن بیگلری با بیان اینکه مدارس و مدرسه سازی در سقز گام بلندی در راستایی توسعه و بیشتر کردن مراکز آموزشی دارد، افزود:‌ ارتش جمهوری اسلامی همواره در دفاع و صیانت از مرز و بوم این کشور تلاش کرده و خدمات آنها شایسته است.

رئیس آموزش و پرورش سقز نیز در این آیین اظهار داشت: این مدرسه ۶ کلاسه با مساحت ۲ هزار متر مربع در  دو طبقه و ۹۰۰ متر مربع در شهرک ارتش سقز ساخته می‌شود.

رحمان سیدیان ضمن تشکر از اقدام ارتش جمهوری اسلامی برای اهدای زمین برای مدرسه سازی گفت: این آموزشگاه به همت بنیاد برکت و نوسازی مدارس ساخته میشود و اعتبارات این طرح برعهده بنیاد برکت و نوسازی است که امیدواریم این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

 فرمانده تیپ ۲۲۷ ارتش سقز، امیر محمدی هم گفت: ۴۰۰ خانواده در شهرک ارتش زندگی می‌کنند و ۱۶ واحد آپارتمان نیز در دست ساخت است که با این تعداد سکنه ساخت مداری و مراکز دیگر آموزشی ضروری است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.