آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در دیدار رئیس پلیس و معاونان پلیس راهور کردستان از اقدامات پلیس راهور در راستای تامین نظم و امنیت ترافیکی ایام سوگوار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تقدیر کرد و اظهار داشت: تجهیز این پلیس، هوشمندسازی ثبت تخلفات رانندگی و حذف ارتباط چهره به چهره پلیس و مردم موجب کاهش تنش، نارضایتی مردم و افزایش انضباط عبور و مرور در سطح معابر شده است.

وی به فعالیت مطلوب پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از نظر اقدامات فرهنگی، آموزشی و ماموریت مجموعه در سال‌های اخیر فعالیت خوبی داشته است و نباید به این فعالیت ها بسنده و آن را رها کرد بلکه  طوری برنامهریزی آموزشی داشته باشد که مردم، خود به سمت و سوی کاهش تخلفات رانندگی هدایت شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ساماندهی طرحهای انتظام بخشی پلیس راهور اضافه کرد: پلیس با اصلاح هندسی و مهندسی ترافیکی معابر، می تواند زمینه انجام تخلف رانندگی مردم را کاهش دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه فلسفه وجودی پلیس خدمت به مردم است، اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرهنگ برزومرادی با تاکید بر اینکه اولویت ماموریت‌ها در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در ابتدا راهنمایی و آموزش مردم است، تصریح کرد: تصادف محصول تخلف رانندگی است لذا تلاش خواهیم کرد با فرهنگ سازی، تخلفات رانندگی را کاهش داده تا به هدف اصلی ماموریت خود که همانا کاهش حوادث و سوانح ترافیکی است دست پیدا کنیم.

۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.