به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموستا فایق رستمی روز سه شنبه در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه جامعه برای ارتقای شاخص های توسعه یافتگی و رسیدن به امنیت و عدالت نیاز به نیروی انتظامی مقتدر و قانونمند دارد، اظهار داشت: در سایه امنیت بستر اصلی توسعه و پیشرفت جامعه فراهم می شود.
وی افزود: امنیت حاصل مشارکت همه سازمان ها و نهادها و دستگاه های امنیتی است و همه باید در راستای تامین امنبت به نیروی انتظامی کمک کنند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیروی انتظامی را محور و ستون امنیت در جامعه برشمرد و اضافه کرد: همه ما باید قدردان تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی پلیس در راستای ارتقای امنیت در جامعه باشیم.
وی افزایش سرمایه گذاری و توسعه مناطق مرزی را در سایه برقراری امنیت مطلوب در مرزهای کردستان دانست و گفت: شاخص های امنیتی موجب شده که رونق اقتصادی در نوار مرزی استان پیشرقت قابل توجهی داشته باشد.

** تامین نظم و امنیت مردم، افتخار نیروی انتظامی
فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه حفظ امنیت مردم مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی با کمال افتخار برای تامین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم تلاش می کند.
سردار علی آزادی افزود: نقش مشارکت جامعه روحانیت و چهره های مذهبی با نیروی انتظامی در تولید و برقراری امنیت مطلوب و پایدار مهم و تاثیر گذار است.
وی گفت: خدمت به خلق و رضایتمندی مردم عبادت است و بخش عظیمی از شکر نعمات خداوند از طریق خدمتگزاری و یاری رسانی به مردم تحقق پیدا می کند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.