فرهاد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته تاکنون ۱۶۵ میلیارد ریال به بانک های عامل ابلاغ و ۷۶۸ نفر برای دریافت به بانک ها معرفی شده و در نوبت دریافت هستند.

وی با بیان اینکه مابقی این اعتبارات در مرحله های بعدی به بانک های عامل معرفی خواهد شد، افزود: امسال در مجموع تعهد بهزیستی استان در زمینه اشتغالزایی ایجاد ۲ هزار و ۱۰۰ شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد است و پیش بینی می‌شود همانند سال‌های گذشته بیشتر از تعهد داده شده شغل ایجاد شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی این سازمان به مددجویان، معلولان و معتادان بهبود یافته اعطا می‌شود، گفت: اعتبارات اشتغالزایی بر اساس جمعیت زیر پوشش در میان شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال همچنین ۱۹۸ میلیارد ریال اعتبار اشتغال پایدار روستایی به بهزیستی استان اختصاص یافته است که تاکنون ۲۶ نفر از این تسهیلات به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال بهره مند شده اند.

عزیزی با بیان اینکه در مجموع با استفاده از این میزان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۳۹۶ نفر صاحب شغل می‌شوند، اظهار داشت: هم اکنون پرونده ۳۴۲ نفر دیگر برای دریافت در بانک های عامل قرار دارد و بزودی کل اعتبارات این بخش جذب می‌شود.

۱۱۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.