آزاد حکمت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشترکان اینترنت اغلب کاربر فضای مجازی هستند و از پُست های تصویری و ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی زیاد استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث افزایش مصرف حجم اینترنت آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بدلیل مصرف زیاد در کاهش حجم ترافیک اینترنت بسیار موثر است، افزود: استفاده از این شبکه‌ها پهنای باند و حجم اینترنت زیادی را مصرف می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به استفاده مشترکان از فیلترشکن برای ورود به شبکه‌های مجازی(از جمله تلگرام) نیز اشاره کرد و یادآور شد: مصرف اینترنت شبکه‌های فیلتر شده، به نرخ خارج از کشور محاسبه می‌شود.

حکمت شایعات مربوط به دخالت مخابرات و اتمام زودهنگام حجم ترافیک اینترنت را از سوی این شرکت برای افزایش درآمد رد کرد و گفت: ثبت اطلاعات مربوط به ثبت نام و شارژینگ مشترکان اینترنت به صورت سامانه‌ای و اتوماتیک است و کسی در آن دخالت ندارد.

وی تاکید کرد: مخابرات به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت، صادقانه با مشترکان برخورد می‌کند و به صرفه ترین سرویس‌ها را به مشترکان معرفی و ارائه می‌دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: مشترکان می‌توانند برای اطمینان از جزییات مصرف اینترنت خود به حوزه تجاری این شرکت مراجعه کرده تا تست ترافیک مصرفی خود را دریافت کنند.

در حال حاضر یک هزار و ۶۰۱ روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهره‌مند هستند و ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۸۸ هزار و  ۷۷۹ خط آن با ضریب نفوذ ۳۰ درصد مشغول بکار است.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.