هشتمین دوره نمایشگاه کتاب کردستان ۱۸ تا ۲۳ مهرماه سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج با حضور ناشرانی از داخل و خارج از کشور بر پا شد و نهمین دوره این نمایشگاه هم قرار است از ۱۰ تا ۱۵ مهر امسال در همین محل با حضور ناشران کشوری و بین‌المللی برپا شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری نهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب در حال انجام است و تاکنون چندین جلسه در این راستا تشکیل شده است.

جلال قلعه‌شاخانی از حضور ناشران مطرح دراین دوره از نمایشگاه خبرداد و اضافه کرد: در این دوره تازه‌های نشر و آثاری که جوابگوی نیاز مخاطبان آن در استان باشد، عرضه می‌شود.

وی گفت: اجرای برنامه‌های جانبی همچون رونمایی از کتاب و برگزاری نشست‌های تخصصی برای این دوره تدارک دیده شده ضمن اینکه نشست‌های هم‌اندیشی با صاحب‌نظران حوزه کتاب و کتابخوانی به منظور آسیب‌شناسی و رفع کاستی‌ها و کمبودها و مشکلات دوره‌های گذشته نمایشگاه کتاب امری ضروری است که در این رابطه هم اقدام خواهیم کرد.

قلعه‌شاخانی اضافه کرد: در این دوره هم زمینه حضور ناشران کتاب‌های دانشگاهی و آموزشی مدارس در نمایشگاه فراهم می‌شود.

نهمین نمایشگاه کتاب کردستان در راستای اجرای سیاست‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن تسهیلات برای دسترسی مردم به تازه‌های نشر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برپا می‌شود.

۹۹۳۶/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.