شهردار سنندج روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات احداث این میدان به دلیل مشکل معارض چند سال متوقف شده بود که شهرداری سال گذشته و در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و همچنین اصلاح و بازسازی مسیر دسترسی به ناحیه منفصل شهری ننله عملیات احداث بلوار ۳۰ متری در این ناحیه را آغاز کرد.

حشمت الله صیدی افزود: با برگزاری جلسات مختلف و با تملک سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی این مسیر و همچنین تملک هشت باب مغازه، مشکل معارض پروژه میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله رفع و عملیات اجرایی احداث این میدان اردیبهشت امسال آغاز شد.
وی یادآور شد: اصلاح مشخصات هندسی و ایمن سازی تقاطع مابین مسیر خروجی شهر سنندج به سمت سقز و لاین خروجی دسترسی به شهرک اوراز (ننله) از مهمترین اهداف احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله است.
شهردار سنندج با اشاره به پایان عملیات احداث میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله گفت: این میدان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۹۴۰ مترمربع احداث و اینک آماده بهره‌برداری است.

شهردار سنندج با بیان اینکه این میدان دارای شعاع ۷۰ متر و عرض سواره رو ۲۰ متر و عرض پیاده رو ۲ متر است، افزود: برای تکمیل این میدان عملیات عمرانی شامل انجام یک هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ مترمکعب خاکریزی، چهار هزار و ۱۰۰ مترمکعب اساس و زیراساس و ۸۰۰ مترطول جدول گذاری انجام شده است.
وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ریزش سنگریزه به داخل معبر دیوار حائل وزنی غیر مصلح در ارتفاع ۲ متر به متراژ ۵۸۸ مترمکعب نیز در مجاورت این میدان احداث شد.

صیدی یادآور شد: عملیات احداث هشت هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز در راستای زیبایی محیط بصری پیرامون میدان با پنج هزار و ۸۰۰ مترمکعب خاکریزی و یک هزار و ۶۰۰ متر جدول گذاری انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تکمیل بلوار ۳۰ متری دسترسی ناحیه منفصل شهری ننله بتوان گام مهمی در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و همچنین ایمن سازی معابر و کاهش تصادفات در این ناحیه منفصل شهری برداشت.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.