به گزارش خبرنگار ایرنا، عرفان فتحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک اتوبوسرانی، تقاطع سنجرخان، خیابان آربابا، بخشی از معابر کانی کوزله و محله های عباس آباد و فرجه از جمله معابری هستند که آسفالت و بهسازی شده اند.
وی افزود: تعویض جداول مستهلک و فرسوده خیابان ها و کوچه هایی که از عمر بالایی برخوردار بود و همچنین جدول گذاری در کوچه های فاقد جدول از دیگر برنامه های عمرانی اجرا شده در سطح این منطقه است.
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج تاکید کرد: در همین راستا و به منظور هدایت آب های سطحی حاصل از بارندگی و جلوگیری از روانآب سیلاب ها، افزایش و ارتقای سطح بهداشت محیط شهری بیش از سه هزار و 300 متر جدول گذاری به صورت نهر و کانیوا در معابر این منطقه انجام شد.
وی یادآور شد: در راستای سهولت و بهبود در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه، توسعه متوازن شهری و خدمت رسانی بهینه به شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت و بهسازی محلات معابر و خیابان ها در سالجاری با برنامه ریزی لازم انجام شده است.
فتحی ابراز امیدواری کرد با انجام عملیات عمرانی و رفع مشکلات سطح منطقه بتوانیم زمینه رضایتمندی ساکنان این منطقه را فراهم کنیم.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.