مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان روز دوشنبه اظهار داشت: این رقم در مقایسه با ۳۴۱ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۷۸۰ ریال مدت مشابه پارسال (پنج ماهه منتهی به مرداد) ۱۹۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

عبدالله گیتی‌منش به اقدامات اجرا شده برای تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه‌های مرزی استان نیز اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی مدت زمان کنترل و فروش نفتگاز به کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی در مرزهای باشماق و سیرانبند به حداقل ممکن رسیده است.

وی اضافه کرد: الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید و نفتگاز بخش کشاورزی، زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم را فراهم کرده و مصارف گرمایشی نقاط مختلف استان از جمله شهرهای مرزی به خوبی تامین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان و مزایای استفاده از کارت هوشمند اشاره کرد و از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در تمام جایگاه‌های استان خبر داد.

گیتی‌منش یادآور شد: رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، بخش گردشگری، حمل و نقل جاده‌ای، مصارف گرمایشی منازل شهری و روستایی در نواحی مرزی از جمله اهداف این شرکت است.

وی توجه جدی به کار سوخت‌رسانی و نظارت دقیق بر عملکرد جایگاه‌های عرضه و CNG را از اولویت‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: فعالیت گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی و کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی همواره در دستور کار است.

در استان کردستان ۶۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.