ایرج ثقفی روز یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان تکاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و اعتبارات 2 درصد درآمدهای نفت و گاز به شهرستان تکاب اختصاص خواهد یافت.
وی با اشاره به توجه ویژه مسئولان به طرح های جاده ای تکاب در تخصیص اعتبارات بیان کرد: اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شده پس از تخصیص، برای تکمیل 60 طرح عمرانی نیمه تمام و مستمر شهرستان تکاب هزینه خواهد شد.
وی اظهار کرد: 62 درصد از این اعتبارات مربوط به تکمیل 21 طرح عمرانی نیمه تمام مهم شهرستان تکاب است که به زودی تخصیص خواهد یافت.
فرماندار تکاب گفت: طرح های ساخته شده نیمه تمام شهرستان تکاب که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند.
ثقفی ادامه داد: 30 درصد اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان تکاب بالغ بر 28میلیارد ریال به طرح های حوزه حمل و نقل و تکمیل طرح های جاده ای این شهرستان اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار 10 میلیارد ریال اعتبار برای طرح آسفالت جاده تکاب- شاهیندژ و بیش از 15 میلیارد ریال نیز به توسعه و آسفالت راه های روستایی اختصاص می یابد.
وی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرستان تکاب با رویکرد تکمیل سریع طرح های جاده ای تصویب شده و اختصاص خواهد یافت بیان کرد: بودجه عمرانی شهرستان تکاب بر اساس نیاز ها و اولویت های شهرستان اختصاص می باید که در حال حاضر تکمیل طرح های جاده ای از جمله طرح آسفالت جاده تکاب- شاهیندژ از مهمترین اولویت ها و نیازهای عمرانی تکاب به شمار می رود.
ثقفی بیان کرد: علاوه بر این از محل اعتبارات برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های جاده ای و توسعه محور های مواصلاتی شهری و روستایی تکاب اختصاص خواهد یافت.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.