با حضور محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج و تعدادی از مدیران شهرستان امروز سه‌شنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هشت طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی با اعتبار ۲۶۶ میلیارد ریال در سنندج افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

جایگاه سوخت فقیه سلیمانی واقع در بلوار ساحلی با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر، برای رفاه ساکنان این منطقه لز جمله طرح های افتتاح شده امروز در سنندج بود.

آغاز عملیات ساخت ۲ طرح آموزشی و خدماتی در سنندج

امروز همچنین کلنگ ساخت ۲ طرح آموزشی و خدماتی در نواحی منفصل شهری سنندج بر زمین زده شد.
در این آیین عملیات ساخت آموزشگاه ۹ کلاسه ناحیه منفصل شهری ننله در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۲۵۰ مترمربع با تخصیص ۳۶ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

بهره برداری از چهار واحد تولیدی

امروز در آیینی جداگانه چهار واحد تولیدی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین یک واحد تولید قطعات لاستیکی خودرو، ۲ واحد تولید و فرآورده های غذایی و یک واحد تولید کننده مصنوعات چوبی به بهره برداری رسید که برای راه اندازی آن در مجموع ۹۰ میلیارد ریال هزینه و برای ۳۷ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

در ادامه فرماندار سنندج با حضور در روستای سراب قامیش کلنگ ساخت تصفیه خانه فاضلاب این روستا را در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر و با تخصیص ۷۰میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت تصفیه ۵۰۰ متر مکعب فاضلاب در روز را بر زمین زد.

زارعی در پایان این مراسم همکاری دستگاه های اجرایی در اتمام هرچه سریعتر این پروژه را خواستار و ابراز امیدواری کرد که با ساخت این تصفیه خانه مشکل ورود فاضلاب ورودی به سد قشلاق رفع شود.

بهره برداری از طرح های عمرانی در دیواندره

۳۰طرح عمرانی خدماتی در شهرستان دیواندره به بهره برداری رسید

همچنی در دیواندره نیز ۳۰ طرح عمرانی وخدماتی به بهره برداری رسید و فرماندار دیواندره در آیین افتتاحیه این طرح‌ها اظهارداشت: خدمات نظام و دولت باید توسط دستگاهای خدمات رسان و رسانها در بین مردم انعکاس یابد.

جعفر توان گفت: دولت در تسهیلات اشتغال پایدارروستایی در شهرستان کارنامه قابل قبولی داشته که مهاجرت روستاها رابه شهرهابه حداقل رسانده است.

بخشدار مرکزی دیواندره نیز در بهره برداری از این طرح‌ها گفت:این طرح‌ها شامل ۱۷ طرح جدول گذاری معابر روستایی، شبکه جمع آوری فاضلاب روستایی، احداث پارک کودک به صورت نمادین درروستایی آغه‌جری است.

محمدصادقی افزود:برای این طرح ها بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاریها هزینه شده است.

ناصرکریمیان رییس اداره بهزیستی دیواندره نیز گفت: ۲ واحدمسکن ۲ معلوله و ۵ واحدمسکن تک معلوله با پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت نمادین در روستای دربندازافتتاح شد.

ناصر کریمیان گفت: مهدکودک و انجمن همیاران پویا و چهار طرح  اشتعال پایدار روستایی تحت پوشش بهزیستی با اعتبار۲میلیارد ریال باشگاه بدنسازی بانوان با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالاز دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در دیواندره است.

 / ۷۳۵۵ / ۳۰۳۴ / ۷۳۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.