رئیس دانشگاه کردستان عصر دوشنبه در نشست تخصصی بازاریابی در شرایط بحران با محوریت صنعت کردستان و آغاز به کار شعبه انجمن بازاریابی علمی در این استان اظهار داشت: تمام توان زیرساخت‌ها و امکانات خود را برای ارتباط صنعت و دانشگاه به کار گرفته ایم تا با مشاوره و کارهای علمی نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه ها تبیین شود.

رحمت صادقی ارتباط بین دانشگاه، جامعه و صنعت را با راه اندازی انجمن های علمی ممکن دانست و افزود: در حال حاضر ۴۰۰ انجمن علمی در کشور فعال است که حلقه مهمی در زنجیره گسترش ارتباطات به شمار می رود و انجمن علمی بازاریابی ایران از مهم‌ترین این انجمن ها است.

وی ابراز امیدواری کرد که راه اندازی انجمن علمی بازاریابی در دانشگاه کردستان بستری فراهم کند تا از طریق آن ارتباط بین دانشگاه صنعت و جامعه تقویت و تحکیم ایجاد شود.

 رئیس دانشگاه کردستان به پتانسیل تجارت مرزی، کشاورزی، شیلات، باغات، گردشگری و دیگر پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: اگر به روش علمی و با مطالعه این ظرفیت‌ها را توسعه دهیم به نتایج مطلوبی در بخش توسعه استان خواهیم رسید.

صادقی تاکید کرد: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در استان شروع شده و شاهد تحول و عمرانی و اقتصادی در استان هستیم.

رونق تولید از شعار خارج شود

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم در این همایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه را در گرو عملکرد مدیران اجرایی دانست و گفت: در برهه کنونی امکان عرضه این خدمت در کردستان به خوبی میسر است و هماهنگی لازم بین مدیران دولتی و خصوصی وجود دارد.

 احمد خسروی با بیان اینکه امسال بار مسئولیت سنگینی در زمینه روند تولید داریم تا آن را از حالت شعار و بنر خارج و وارد عرصه عمل کنیم، افزود: امروزه تولید انبوه به پایان رسیده و صنعت از بازار شروع می‌شود و صنعتگری موفق است که از بازار به تولید برسد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات تخصصی علمی نباید محدود به یک یا چند جلسه بماند، اضافه کرد: صنعتگران در عرصه جهاد و مبارزه با تحریم دست کارگران را گرفته‌اند و نگذاشته‌اند تولید بخوابد.

خسروی به صاحبان حرف و صنایع توصیه کرد دانش و تولید خود را به روز کنند و سازمان‌های یادگیرنده ای داشته باشند و یادآور شد: در هر مرحله از تولید و با هر تخصصی به آموزش نیاز داریم چرا که آموزش حرف اول تولید و تکنولوژی را می‌زند.

۹۹۳۷ /۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.