مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی الگوی مصرف از اولویت های این شرکت است، اظهار داشت: در این راستا استفاده از توان و مشارکت رسانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

محمدحسین محمدی اظهار داشت: خود رسانه ها نیز باید در این راستا به مسئولیت‌ اجتماعی خود عمل کنند و با شفاف سازی و انتشار اخبار صحیح پیشگام و یاور این شرکت در ارتقای فرهنگ صحیح مصرف باشند.

وی افزود: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان در سال جاری بین ۱۶۰ شرکت تابعه وزارت نیرو موفق به کسب مقام سوم در حوزه فرهنگ سازی شده که این یک موفقیت است و ما را به تلاش بیشتر در این عرصه امیدوار می کند.

محمدی با بیان اینکه شاخص های این بررسی ها همکاری با رسانه ها، انجمن های مردم نهاد، برگزاری جشنواره های مرتبط با آب از جمله آب و رسانه، پویش بانوی آب، مسابقه های نقاشی است، اضافه کرد: جلب اعتماد عمومی و بازسازی آن در بین مردم مهمترین هدف از انجام این شاخص ها در کردستان است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در قبال رسانه ها برای فرهنگ سازی وظایفی دارد، گفت: در این راستا نیز شرکت آب و فاضلاب شهری بدون هیچ مشکلی موانع و چالش های پیش روی آب شرب استان را در رسانه ها مطرح و از بازگویی مشکلات ابایی ندارد.

سالانه ۱۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب آب شرب در کردستان تولید می‌شود که ۵۶ درصد آن از منابع آب‌های سطحی و سدها است.

از جمعیت شهری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری کردستان ۱۰۰ درصد آن در ۲۷ شهر استان تحت پوشش شرکت آبفا هستند و این شرکت دارای ۳۵۷ هزار فقره انشعاب آب، ۳۴۰ هزار انشعاب فاضلاب و پنج هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب است.

۳۰۳۴/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.