مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطالعات ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در استان انجام و چند قطعه زمین هم برای آن مشخص شده است.

احمد خسروی اضافه کرد: سعی شده زمین مورد نظر مشترک بین سه شهر استان باشد، که در صورت تایید آن از سوی ادارات مربوطه هم چون منابع طبیعی، رسانه‌ای می‌شود.

وی افزود: با ایجاد این شهرک دیگر برای سرمایه‌گذاری طی ۱۰ الی ۲۰ سال آینده در این استان مشکل تامین زمین نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یادآور شد: برنامه‌های ارزشمند و تاثیرگذاری در حوزه شهرک‌های صنعتی در کردستان تهیه وتدوین شده که قرار است در سفر رئیس جمهور به استان جزئیات آن اعلام شود.

خسروی گفت: ایجاد شهرک صنعتی مشترک ایران - عراق و شهرک فناوری سنندج هم از دیگر برنامه‌هایی است که در سفر دکتر روحانی به اطلاع مردم استان رسانده می‌شود.

وی در ارتباط با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی کردستان از لحاظ زیرساخت نسبت به دیگر شهرک‌های صنعتی موجود در کشور کمبودهایی دارد به همین دلیل بیشترین تمرکز خود را بر بهبود این مهم قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان افزود: سرمایه گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده که به همت تمامی ارگان‌های ذیربط هم چون مرکز خدمات  سرمایه‌گذاری  این اقدام صورت گرفته است.

خسروی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بحث اعطای زمین و مشوق‌ها همواره با سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی همکاری می‌کند.

حدود ۷۰۰ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کردستان مستقر است که بیش از ۵۰۰ واحد از این تعداد فعال هستند و تا پایان سال هم بازگرداندن ۵۰ واحد غیرفعال به چرخه تولید در دستور کار قرار گرفته است.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.