سردار علی آزادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلاهبرداران به صورت تلفنی افراد را به بهانه‌های مختلف به پای عابر بانک برده و اقدام به خالی کردن حساب آنها می‌کردند.

وی اضافه کرد:‌ ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کردستان با بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

سردار آزادی افزود: اعضای این باند با تماس تلفنی و به بهانه‌های مختلف از جمله برنده شدن در مسابقات و سرگرمی، افراد را پای عابر بانک برده و با ترفندهای مختلف اعتماد شهروندان را جلب و اقدام به خالی کردن حساب بانکی آنها می‌کردند.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی استان کردستان و راهنمایی مالباختگان، متهمان در شهرستان‌های سنندج استان کردستان و ملارد استان تهران شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی کردستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت:‌ در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به ۴۹۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی یادآور شد: با دستگیری متهمان، تعداد دیگری از مالباختگان هم شناسایی شده و متهمان نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دیواندره هم خبر از کشف ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک قاچاقچی مسافرنما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی اضافه کرد:‌ ماموران انتظامی شهرستان در اجرای کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به سرنشینان یک اتوبوس مشکوک شده و با هماهنگی مراجع قضایی اقدام به بازرسی وسایل همراه او کردند.

وی افزود:‌ در این بازرسی از داخل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی به میزان ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

۶۱۰۸ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.