فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۱۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در مرز‌های کردستان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، سردار کیومرث شیخی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان کردستان طی یک ماه گذشته توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها، ۲ هزار و ۸۸۱ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، ۱۶۴ هزار و ۸۱۷ پاکت سیگار خارجی، ۵۵ هزار و ۹۵۳ لیتر مواد سوختی و ۲۱ هزار و ۴۹۶ ثوب البسه، ۲۲۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۳۲ هزار قلم داروی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه در این راستا ۳۹ قاچاقچی دستگیر و ۲۸ وسیله نقلیه توقیف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار شیخی تصریح کرد: مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاء‌های مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی استان با جدیت در دستور کار خود قرار داده و با استقرار پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیررسمی به کار می‌گیرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.