فرمانده مرزبانی استان کردستان در این زمینه به پایگاه خبری پلیس گفت:‌ در راستای کنترل مرزها و به منظور جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، مرزبانان استان در تیرماه گذشته توانستند در چندین عملیات برنامه ریزی شده مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

سردار کیومرث شیخی اضافه کرد:‌ مرزبانان در این عملیات‌ها، ۲ هزار و ۸۸ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت، ‌ ۱۶۴ هزار و ۸۱۷ پاکت سیگار خارجی، ‌ ۵۵ هزار و ۹۵۳ لیتر مواد سوختی و ۲۱ هزار و ۴۹۶ ثوب البسه، ۲۲۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۳۲ هزار قلم داروی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان با اشاره به اینکه در این راستا ۳۹ قاچاقچی دستگیر و ۲۸ وسیله نقلیه نیز توقیف شد، افزود:‌ کارشناسان ارش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی اظهار داشت:‌ مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا، پوشش خلاهای مرزی و بحث انسداد مرز را در طول نوار مرزی با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

سردار شیخی یادآور شد:‌ مرزبانی با استقرار پاسگاه‌ها و برجک های مرزی و خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می گیرد.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.