معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای روز پنجشنبه در بازدید از مجتمع فنی و حرفه ای زندان مرکزی سنندج گفت:‌ بیکاری و یا نداشتن شغل مناسب را می توان یکی از مهمترین دلایل ارتکاب جرم از سوی افراد و ورود آنها به زندان دانست.

 رضا باجولوند افزود: بنابراین و در این راستا می‌توان با گسترش فضاها و امکانات مهارت آموزی در زندان‌ها شرایطی را فراهم آورد تا زندانیان بتوانند پس از آزادی از زندان مهارت‌های شغلی لازم را فراگیرند و برای جامعه مفید باشند.

وی اقدام‌های انجام شده در زمینه توسعه فعالیت‌های مهارت آموزی در زندان سنندج را ستود و اضافه کرد: مجتمع آموزش فنی و حرفه ای زندان سنندج دارای کارگاه‌هایی با فضا و امکانات مناسب است.

باجولوند با اشاره به اینکه زندان مرکزی سنندج مجموعه ای آموزشی و فرهنگی است، تاکید کرد:‌ ساخت چنین مجموعه ای نشان دهنده تعامل بسیار خوب میان زندان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان کردستان است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این بازدید که مدیرکل فنی و حرفه ای کردستان هم حضور داشت از کارگاه های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای زندان مرکزی سنندج از جمله کارگاه رایانه، مکانیک خودرو، برق ساختمان، صنایع چوب و تاسیسات بازدید شده و روند مهارت آموزی زندان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مجتمع آموزش فنی و حرفه ای زندان مرکزی سنندج در محیطی به مساحت ۳۱۰ مترمربع تیرماه سال جاری به بهره برداری رسید.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.