انیمیشن "رویاها در اعماق" به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تدوین زنده یاد رحیم ذبیحی با تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به بخش مسابقه جشنواره بین المللی salento   ایتالیا راه یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، انیمیشن (رویاها در اعماق) در مدت زمان ١٠ دقیقه با ترکیبی از سه تکنیک  نقاشی روی شیشه و فیلمبرداری تک فریم و ادیت کامپیوتری، نقاشی دیجیتالی هر فریم با قلم‌های حرفه ای اینتوس به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم salento از معتبرترین جشنواره های کشور ایتالیا راه یافت.

این انیمیشن دومین انیمشن تولید شده با این سبک در کشور است و برای تولید این اثر که دو سال طول کشیده است 14 هزار فریم نقاشی کارشده است که با تدوین ویژه هنرمند توانمند سینمای کردستان زنده یاد رحیم ذبیحی آماده نمایش شده است.

در این فیلم پویا نمایی که چندمین همکاری مشترک حوزه هنری و رضا محمدی محسوب می شود، خانم غزاله محمدی در بخش انیماتوری و فیلمبرداری و ادیت کامپیوتری، حسن قورچیان در بخش صداگذاری و طراحی صدا و موسیقی و سهراب نوربخش به عنوان اتالوناژ همکاری داشته‌اند.

این انیمیشن با موضوعی انسانی داستان هفت پناهجو را که بر اثر جنگ از موطن خویش آواره و به دریا می زنند را روایت می کند.

مسابقه شانزدهمین  جشنواره بین المللی فیلم salento 17-13 شهریور برگزار می شود.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.