عبدالرحمان برزگر رو شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: حق جو با انیمیشن 'هنوز چشم های تو' منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم یک دقیقه‌ای صربستان شد.
وی بیان کرد: این جشنواره بین‌المللی ویژه فیلم‌های یک دقیقه‌ای و هدف آن معرفی کوتاه ترین فیلم‌ها در ژانرهای مختلف (داستانی، انیمیشن، مستند) است.
برزگر ادامه داد: انیمیشن هنوز چشم های تو پیش از این نیز در چندین جشنواره بین المللی برگزیده شده بود.
برزگر اظهارداشت: داستان این انیمیشن رویای جوانی است که در خیالش قصه ای شکل می گیرد.
وی اضافه کرد: فیلم کوتاه 'حس حساس' به عنوان اثر دوم این هنرمند بوشهری نیز برگزیده جشنواره بین المللی 'چفالو' ایتالیا شده است.
برزگر یادآورشد: داستان این فیلم فانتزی در مورد دسته ای از مورچه هاست که تصمیم به ساخت یک خانه جنگلی انسان نما می زنند و و دراین راه موانع را پشت سر می گذارند.
وی بیان کرد: جشنواره چفالو ویژه فیلم های زیر15 دقیقه با موضوع های دوستی، شهر، صلح و آینده است که اول ژوئن 2019 در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود.
برزگر گفت: جوایز این جشنواریکهزار یورو است که به بخش های بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین انیمشن، بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلم کوتاه غیر ایتالیایی و جایزه ویژه هیات داوران تعلق می گیرد.
وی اظهار کرد: دیگرعوامل این فیلم دربخش طراحی صحنه عصمت انوشیروانی، سعیده معصومی، وحید رضایی و سعید رضایی هستند.
وی یادآور شد: حمید حق جو کارگردان اثر و مسئول جلوه‌های ویژه بصری حس حساس دانش‌آموخته دوره یک ساله فیلم سازی و از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان بوشهراست.
وی اضافه کرد: انیمیشن 'پدر' اثرعابدین رمضانی دیگر هنرمند بوشهری منتخب سیزدهمین جشنواره (river film festival) ایتالیا شد.
برزگر ادامه داد: انیمیشن پدر، کودکی را نشان می دهد که آرزوی شغلی دارد تا بتواند معضلات جامعه را حل کند و دراین میان خانواده اش با معظل اعتیاد دست به گریبان است.
وی گفت: عوامل این انیمیشن، عابدین رمضانی، جواد رمضانی، پیمان دهقانی، هاله چهله زاده، فاطمه رمضانی است که تهیه کنندگی آن را دفتر بوشهر انجمن سینمای جوانان این استان انجام داده است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.