استاندار کردستان با انتقاد از اینکه در استان دستگاه‌های متولی هنوز به حساسیت موضوع مواد مخدر واقف نیستند، گفت: اگر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرایی می شد روند اعتیاد کاهش می یافت.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با اشاره به صرف هزینه‌های زیاد بیت‌المال برای مبارزه و پیشگیری مواد مخدر اظهار کرد: ضرورت دارد کارها و اقدامات به نحوی باشد که نتایج ملموسی در این راه حاصل شود.

وی تصریح کرد: یک مجموعە باید ایجاد شود کە فرد اصلاح شدە صاحب اشتغال شود اما متاسفانە در این راە هزینە های بسیار انجام می‌شود ولی نتایج کمی حاصل می شود.

مرادنیا بااشاره به وجود اعتیاد در سطح جامعه و تهدید جوانان به انتقاد از رسانه‌های جمعی پرداخت و گفت: صداوسیما، مطبوعات و فضای مجازی بسیار اندک به موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در استان ورود می‌کنند.

استاندار کردستان با انتقاد از اینکه در استان دستگاه‌های متولی هنوز به حساسیت موضوع مواد مخدر واقف نیستند ادامه داد: اگر مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرایی می شد روند اعتیاد باید رو به کاهش می نهاد.

مرادنیا ادامه داد: با برگزاری جلسه و گذراندن مصوبات راه‌به‌جایی نخواهیم برد و معتقدم اگر در ماه یک مصوبه داشته باشیم و در سال ۱۲ مصوبه اجرا شده، انقلابی در مبارزه با مواد مخدر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.