مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در حاشیه برگزاری این محفل قرآنی گفت: این محفل جزء خوانی همه روزه و تا پایان ماه پر خیر و برکت رمضان برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی کردستان پخش می شود.
کامل گلباغی اضافه کرد: 14 قاری برجسته استانی که مورد تایید شورای نظارت قرآن کشور هستند برای قرائت قرآن کریم در محافل قرآنی ماه مبارک رمضان در این استان تعیین شده اند.
وی اظهار داشت: از جمله این قاریان قرآن سید عباس حسینی، جبار زندسلیمی، امین اسدی، پیمان احمدی، روح الله حیدری و فریدون رشیدی هستند.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: محفل قرآنی مسجد جامع سنندج در این ایام مبارک هر روز بعد از اقامه نماز عصر آغاز و ساعت 17:30 دقیقه هم به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.
گلباغی یادآور شد: در فاصله بین اقامه نماز عصر و شروع جزء خوانی قرآن کریم حدود نیم ساعت زمان داریم که در این مدت با حضور صاحب نظران و اساتید قرآن، آیات کلام الله مجید تفسیر می شود سپس مسابقه قرآنی برگزار می کنیم.
وی تاکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاها، مراکز فرهنگی، آموزشی، ادارات محافل قرآنی برگزار خواهد شد که شورای توسعه قرآن از برگزاری 56 محفل قرآنی در سطح استان حمایت می کند.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.