هیوا سلطانی اردلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آذر ماه سال 97 به این اماکن در رابطه با تاییدیه استاندارد آسانسورها تذکر و اخطار داده ایم که برای استانداردسازی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه متولی اصلی استاندارد سازی آسانسورهای مسکن مهر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: بدلایل مختلفی نمایندگان این اداره هنوز در این ارتباط اقدامی انجام نداده اند که با ورود اداره استاندارد و تشکیل هیات امنایی برای پیگیری استاندارد سازی، در انجام این امور تسریع شده است.
سلطانی اردلان استاندارد شدن آسانسور واحدهای مسکونی مسکن مهر را به نفع ساکنان دانست و اضافه کرد: متولیان این کار باید هر چه زودتر این کار را به اتمام برسانند البته در صورتی که ساختمان پزشکان و مراکز تجاری برای این کار اقدام نکنند، پلمپ خواهند شد.
وی به استاندارد نبودن وسایل پنج شهربازی سقز نیز اشاره کرد و یادآور شد: چندین بار به متولیان این وسایل بازی تذکر و اخطار داده ایم ولی همچنان تاییدیه استاندارد برای مکان و تجهیزات شان صادر نشده است.
سلطانی اردلان با اشاره به سه واحد برگزیده سال 97 در استان که در سقز فعالیت می کنند، گفت: واحدهای نیک پلیمر، لبنیات آرام و آرد سهند به عنوان واحد برگزیده سال در حوزه استاندارد انتخاب شدند که هیچ امتیاز منفی نداشته اند.
مسئول نمایندگی اداره استاندارد سقز با بیان اینکه محصولات 48 واحد تولیدی تحت تاییدیه این اداره تولید می شود، افزود: از 104 محصول تحت شمول اجباری تولیدی این واحدها 74 محصول تاییدیه استاندارد دارد و 21 محصول هم متقاضی دریافت پروانه استاندارد هستند.
سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.