به گزارش ایرنا، برهان صلواتی روز چهارشنبه در مراسم روز جهانی کارگر اظهار داشت: سال گذشته برای نشان دادن اهمیت حفظ سلامت جامعه کارگری 411 نفر مسئول ایمنی در کارگاه های این استان به کار گرفته شده اند.
وی با بیان اینکه کارگران گردانندگان چرخه اقتصاد کشور هستند افزود: در این مدت یک هزارو 537 مورد از مسائل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گرفته است.
صلواتی با اشاره به اینکه یکی دیگر از بحث های مهم ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما است اضافه کرد: در این راستا نیز سال گذشته 6 هزار دادخواست بررسی شده است.
وی با اشاره به اینکه در تمام تصمیمات حوزه روابط کار نقش بخش خصوصی پررنگ بوده گفت: در راستای حمایت از کارگران بیکار شده چهار هزار و 190 نفر بیمه بیکاری دریافت کرده اند.
وی افزود: سال گذشته در راستای صیانت از نیروی کار و حفظ تجهیزات واحدهای تولیدی 9 هزار 600 مورد بازرسی از این واحده ها انجام شده است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه رفع مشکلات واحده های داری مشکل از دیگر برنامه های مهم این اداره در سال گذشته بود اضافه کرد: در این راستا نیز مشکلات بیش از 116 واحد رفع شده است.
وی با بیان اینکه بهترین و مجهزترین مجموعه ورزشی کارگری کشور در شهرستان مریوان قرار دارد افزود: این مجموعه در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.
صلواتی با بیان اینکه با پیگیری های استاندار مشکلات تملکل زمین مجموعه ورزشی بهاران شهر سنندج با 36 هزار متر مربع رفع و به تملک اداره کل تعاون در آمده است اظهار داشت: مردم استان منتظر خبرات خوب در حوزه تعاون با سفر رئیس جمهور به استان باشند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار اداره تعاون در پروژه عمرانی مطرح شده است از این رو اعتبارات خوبی با آمدن رئیس جمهور به استان در نظر گرفته شده است که مشکلات هتل، استخر و مجموعه ورزشی های کارگری استان را حل خواهد کرد.
7349 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.