به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس حوزه هنری کردستان شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری این کنسرت اظهار داشت: در ادامه همدلی و کمک های هنرمندان کشور در کمک رسانی به سیل زدگان در اقدامی خیرخواهانه گروه رستاک با حمایت حوزه هنری در 2 سانس 19 و 22 در محل سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن به اجرای برنامه پرداختند.
امین مرادی افزود: تمام درآمدهای محل فروش بلیت این 2 اجرا به آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی استان های کشور اختصاص می یابد.
وی به اقدامات هنرمندان استان کردستان جهت کمک به سیل زدگان نیز اشاره کرد و گفت: هنرمندان همواره به عنوان گروه های مرجع و تاثیرگذار در زمان های مورد نیاز پا به عرصه نهاده و در راستای کمک به حل مشکلات و معضلات به صورت های مختلف فعالیت کرده اند.
رئیس حوزه هنری کردستان یادآور شد: در حادثه وقوع سیل اخیر نیز هنرمندان این استان تلاش کردند با برگزاری برنامه های مختلف همدردی خود را با آسیب دیدگان اعلام کرده و گوشه ای از مشکلات بوجود آمده برای آنها را بر طرف کنند.
وی تاکید کرد: در همین راستا و در یک اقدام خیرخواهانه با عنوان طرح ملی سیل مهربانی تعداد 37 اثر از هنرمندان مطرح استان در تهران به حراج گذاشته شد و تمام عواید حاصل از فروش این آثار به سیل زدگان اختصاص یافت.
مرادی گفت: اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج اقدام دیگری بود که انجام شد و تمام درآمد حاصله طی 2 فیش به حساب های جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام (ره) واریز شد تا در امور مربوط به سیل زدگان هزینه شود.
وی اضافه کرد: درآمد حاصل از فروش یک روز اجرای نمایش «نگاهمان می کنند» به کارگردانی مازیار قبادی و نمایشگاه تجسمی هنرمندان کردستان بخش دیگری از حمایت های هنرمندان استان به سیل زدگان است ضمن اینکه تمام این فعالیت ها با حمایت و نظارت کامل حوزه هنری انجام شده است.
مرادی یادآور شد: امشب نیز علاوه بر اختصاص تمام درآمد ناشی از فروش بلیت این کنسرت، در مراسم گلریزان دیگر کمک های مردمی نیز جمع آوری و به صورت مستقیم برای جبران بخشی از خسارت های وارده به مردم مناطق سیل زده اختصاص می یابد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.