به گزارش خبرنگار ایرنا، این مجموعه تفریحی در فضایی به مساحت 200 متر و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت کنترل گستر کهربا در آیین افتتاح این مجموعه اظهار داشت: در این خانه تفریحی 15 دستگاه شبیه سازی شده از جمله شبیه ساز خودرو مسابقه ای، ترن هوایی، سرسره و سورتمه، موتورسیکلت و شبیه ساز هواپیما در معرض استفاده علاقمندان قرار گرفته است.
آکو کشاورزی با بیان اینکه طراحی نرم افزار و سخت افزاری محصولات شبیه سازی شده تولید خود شرکت است، افزود: این شرکت اولین تولید کننده محصولات دانش بنیان بازی های شبیه سازی شده استاندارد در کشور است.
وی یادآور شد: در حال حاضر 25 نفر به صورت مستقیم در این شرکت مشغول بکار هستند که 16 نفر آنان در کارخانه واقع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج و مابقی نیز در مجموعه تفریحی فعالیت دارند.
مدیرعامل شرکت کنترل گستر کهربا با اشاره به اینکه دستگاه های شبیه ساز این شرکت در استان های تهران، قم و اصفهان مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: محصولات این شرکت نسبت به شبیه خارجی آن با کیفیت تر و ارزان تر است.
کشاورزی از ایجاد فاز آموزشی و توانبخشی ورزشی در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: با وجود سرمایه گذاری عمده، استفاده از دستگاه های این مجموعه برای شهروندان به صرفه بوده و رده های سنی هفت سال به بالا می توانند از این دستگاه ها برای گذران اوقات فراغت خود استفاده کنند.
شرکت دانش بنیان کنترل گستر کهربا کارآفرین برتر کشوری، دارای 23 اختراع و رتبه برتر ملی در جشنواره شیخ بهایی است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.