سرهنگ علیرضا کرجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی و براساس گزارش واصله مردمی، فردی که در روستای قلعه جی بخش مرکزی اقدام به زمین خواری کرده بود، شناسایی شد.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری کارشناسان در بررسی دقیق از نقشه های هوایی و زمینی، جرم زمین خواری محرز و فرد متخلف دستگیر و پرونده تخلف برای او تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی سروآباد یادآور شد: این فرد متخلف اقدام به تصرف 2 هزار و 345 متر مربع از اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و 850 میلیون کرده بود.
وی همچنین از کشف محموله چوب قاچاق خبر داد و گفت: یک کامیون که از مریوان به سروآباد در حرکت بود در ایست و بازرسی شهید کریمی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفت.
سرهنگ کرجی یادآور شد: در بازرسی ماموران از این کامیون مقدار 10 تُن چوب درختان جنگلی قاچاق به ارزش ریالی 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سروآباد گفت: در این راستا پرونده تخلف تشکیل و همراه فرد متخلف به مراجع قضایی ارسال شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.