محمد رسول شیخی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور جمع آوری کمک های مردم به آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی مناطق کشورازهفتم فروردین 10 پایگاه توسط این نهاد درمناطق مختلف استان دایر شد.
وی با بیان اینکه این پایگاه ها در میادین اصلی تمام شهرستان ها دایر شده و آماده جمع آوری کمک های مردم نوع دوست است، افزود: تاکنون ازطریق این پایگاه ها سه میلیارد ریال برای مردم این مناطق جمع آوری شده که یک میلیارد ریال از این کمک ها نقدی و 2 میلیارد ریال نیز در قالب کالا بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: کمک های جمع آوری شده شامل لوازم ضروری مانند مواد خوراکی، وسایل بهداشتی، پوشاک، کفش، پتو، چادر و سایر نیازمندی های آسیب دیدگان بوده و در قالب سه محموله به استان های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شده است.
وی با بیان اینکه پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) اکنون نیز دایر و آماده دریافت کمک های مردمی است، تاکید کرد: مردم نوعدوست و خیر استان کردستان می توانند کمک های غیر نقدی خود از جمله پتو، وسایل گرمایشی، لوازم خوارکی و بهداشتی، خرما، ماکارونی، سویا، انواع غذاهای کنسروی و شیر خشک که ضروری‌ترین وسایل موردنیاز سیل زده گان است را به پایگاه های جمع آوری تحویل دهند.
شیخی زاده افزود: شماره‌ حساب 0104244846000 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی سنندج، نیز برای واریز کمک‌های نقدی به مردم مناطق سیل زده استان های گلستان، لرستان و خوزستان در نظر گرفته شده است.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.