مصطفی فرامرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر چند اکیپ از مرکز فوریت های پزشکی استان به همراه تیم های سلامت روز 18 فروردین به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 20 نفر از بهترین نیروهای فوریت های پزشکی دانشگاه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات در این مناطق حضور دارند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: همچنین بیمارستان پیشرفته صحرایی شهید شیخ الاسلام با حضور پزشکان متخصص و با داشتن بخش های درمانی از قبیل آزمایشگاه و رادیولوژی در استان خوزستان احداث و به مردم منطقه خدمات سلامت ارائه می دهد.
وی به خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: تا روز 23 فروردین ماه 6 هزار و 242 مورد ویزیت پزشک عمومی، 496 ویزیت متخصص اطفال و 338 مورد ویزیت متخصص داخلی در این بیمارستان انجام داده اند.
فرامرزی گفت: در این مدت همچنین 504 مورد ویزیت ماما، 299 مورد ویزیت متخصص زنان، 80 ویزیت متخصص عفونی و 426 مورد ویزیت طب اورژانس در بیمارستان صحرایی دانشگاه در مناطق سیل زده خوزستان انجام شده است.
وی با اشاره به مراجعه 183 نفر مراجعه کننده به آزمایشگاه بیمارستان صحرایی تاکید کرد: در این مدت 571 مورد آزمایش برای این تعداد مراجعه کننده در این بیمارستان انجام شد.
بارش شدید باران، تگرگ و برف روزهای میانی فروردین ماه امسال در مناطق مختلف کشور را در بر گرفت و در برخی از استان ها و شهرها باعث بوجود آمدن سیل و تلفات، صدمات و خسارتی به هموطنان بویژه در استان های گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.