به گزارش روز چهارشظنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی در جلسه هماهنگی برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی دعوتی پوستر با عنوان بالکن به مناسبت روز جهانی گرافیک بر پا می شود.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه 100 اثر از ٣٠ طراح مطرح بین المللی، متشکل از ١٤ طراح ایرانی و ١٦ طراح خارجی به نمایش در می آید و در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: مرتضی ممیز، بیژن صیفوری، مهدی سعیدی از جمله هنرمندان طراح ایرانی و erich brechbuhl, stasys eideigevicius, istvan orosz, niklavs troxler از هنرمندان طراح خارجی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در می آید.
قلعه شاخانی یادآور شد: نمایشگاه پوستر بالکن از ٢ تا ٧ اردیبهشت امسال در سنندج و 8 تا 12 اردیبهشت در شهرستان های سقز و مریوان برپا خواهد شد.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و انجمن هنرهای تجسمی استان برپا می شود و امیر کریمیان از هنرمندان طرح گرافیک استان، دبیر برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان گفت: این نمایشگاه فرصتی برای علاقه مندان و هنرمندان گرافیست استان است تا با طرح های گرافیکی روز جهان و آثار هنرمندان مطرح ایرانی و بین المللی آشنا شوند.
قلعه شاخانی افزود: آشنایی بیشتر علاقه مندان به حرفه گرافیک (پوستر) با طرز فکر طراحان نام آور و صاحب سبک جهان، ترکیب بندی آثار آنها و نوع نگاه شان به موضوعات اجتماعی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی پوستر بالکن ساعت 17 روز دوشنبه 2 اردیبهشت 98 در گالری هنر سنندج افتتاح می شود.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.