حشمت الله صیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ساعتی پیش و با قطع بارندگی ها نیروهای شهرداری و سپاه در این مناطق حضور یافته و در حال حفر کانال هایی و ایجاد معابری برای هدایت آب در این مناطق هستند.
وی اضافه کرد: در ناحیه منفصل شهری نایسر اغلب ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه و بدون مجوز است که این موضوع امروز به مشکل و تهدیدی تبدیل شده است.
صیدی با بیان اینکه دو دستگاه بیل مکانیکی در این مناطق در حال فعالیت است، افزود: بدلیل انشعابات متعدد غیر مجاز نتوانسته ایم به حفر کانال های عمیق تر برای هدایت آب اقدام کنیم.
شهردار سنندج یادآور شد: در ناحیه منفصل گریزه نیز بسیاری از خانه ها در زمانی که روستا محسوب می شد در مسیل رودخانه ساخته شده و اینک با تهدید آبگرفتگی و ورود سیل مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه به وسیله گونی های ماسه در حال هدایت آب ها در این منطقه هستیم، یادآور شد: مردم و سازمان های مردم نهاد نیز به کمک آمده اند.
صیدی با بیان اینکه امیدواریم مردم از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند، اضافه کرد: شهروندان با حفظ خونسردی خود با دستگاه های خدمات رسان در ارتباط باشند و با آنها همکاری کنند.
وی به شهروندان توصیه کرد از رها کردن زباله در معابر خودداری کنند چرا که می تواند موجب انسداد مسیر روان آبها و جمع شدن آب و جاری شدن سیلاب و ایجاد خسارت شود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.