به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموستا عبدالرحمن خدایی در دیدار با رئیس و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سنندج اظهار داشت: همه افراد جامعه خود را مدیون تلاش ها و زحمات پرسنل راهنمایی و رانندگی می دانند که شبانه روز با از خود گذشتگی ها و ایثار در معابر درون و برون شهری استراحت وآسایش خود را بدون هیچ گونه چشم داشتی وقف آرامش وامنیت مردم می کنند.
وی اضافه کرد: کارکنان پلیس راهور فرشته های نجات درسطح جاده ها هستند و کسانی که قدردان تلاش ها و زحمات کارکنان راهنمایی و رانندگی نباشند شکرگزار خدای متعال نیستند.
ماموستا خدایی از خدمات ارزنده و شبانه روزی پلیس راهنمایی ورانندگی در ایام تعطیلات نوروزی در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و برخورد بارانندگان متخلف حادثه ساز قدردانی کرد.
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان سنندج نیز در این دیدار تأثیر کلام روحانیون و امامان جمعه را در جامعه انکار ناپذیر دانست و گفت: امامان جمعه و جماعت می توانند در نهادینه کردن مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین گسترش فرهنگ صحیح ترافیک در بین آحاد مختلف جامعه تآثیر گذار باشند.
سرهنگ بهزاد جلیلیان افزود: هدف و وظیفه پلیس راهنمایی ورانندگی خدمتگزاری به مردم در جهت تحقق سلامت و کاهش حوادث وسوانح جاده ای است و ما انتظار داریم روحانیون معظم در این راستا یاریگر پلیس راهور باشند.
وی، همراهی و مشارکت مردم را تضمین کننده انضباط پایدار و فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه دانست و اضافه کرد: اجتماعی کردن فرهنگ صحیح رانندگی و جلب مشارکت مردمی در کنترل تخلفات رانندگی و پیشگیری از حوادث رانندگی، یکی از اهداف مهم پلیس راهنمایی ورانندگی است که در مسیر تحقق آن تکیه بر ارائه هشدارها و کیفی سازی و تداوم آموزش های همگانی داریم.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.