صدیق جدیدالاسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع مسموم شدگان مشروبات الکلی بانه شب گذشته 2 نفر بدلیل وخامت حال خود به مرکز استان منتقل شده و در بیمارستان توحید بستری شدند.
وی با بیان اینکه این 2 نفر دیالیز شده در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه(ICU) بیمارستان توحید تحت مراقبت هستند، گفت: امروز نیز یک نفر دیگر از سنندج به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل به این بیمارستان منتقل شد که هم اکنون در واحد دیالیز قرار دارد.
رییس مرکز پزشکی آموزشی درمانی توحید سنندج در پاسخ به این سوال که آیا نفر سوم ارتباطی با مسموم شدگان بانه دارد؟ یادآور شد: این موضوع هنوز مشخص نیست و ممکن است ارتباطی با آن نداشته باشد.

** مسموم شدگان مصرف مشروبات الکلی بانه به 18 نفر رسید
فرماندار بانه نیز از افزایش مسموم شدگان مصرف مشروبات الکلی دستاز در این شهرستان به 18 نفر خبر داد و افزود: هم اکنون 13 نفر از این افراد در بیمارستان بانه، 2 نفر در بیمارستان سنندج بستری هستند و سه نفر نیز ترخیص شده اند.
محمد فلاحی همچنین از دستگیری یک نفر از عاملان توزیع این مشروبات در بانه خبر داد و افزود: شناسایی و دستگیری سایر عوامل نیز در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.
تاکنون 12 نفر از افراد بستری شده دیالیز شده اند.
هفته پیش در شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی نیز 17 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکی مسموم شدند و 2 نفر نیز فوت کردند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.