سید نجیم حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مامورین پلیس یگان امداد حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در این مسیر با مظنون شدن به یک کامیون کشنده (تانکر) حامل مواد سوختی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی احراز شد 2 سرنشین خودرو مقدار 28 هزار و 300 لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و 586 میلیون و 894 هزار ریال را خارج از ضوابط تعیینی حمل می کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اضافه کرد: سرنشینان خودرو اقرار کردند که از نوع فرآورده های مکشوفه حمل شده علم و اطلاعی دارند و اینکه بدون هیچگونه مجوز یا بارنامه قانونی آن را حمل می کنند.
حسینی یادآور شد: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار به استناد تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تخلف سرنشینان خودرو را محرز دانست و با استناد به ماده 66 همان قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت آنها را به پرداخت سه میلیارد و 173 میلیون و 884 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: رای شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از اعتراض متهم در شعبه اول تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی نیز تایید شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.