به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن صالحی نیا روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه بستنی عسل اظهار داشت: سرمایه گذاری مطلوبی در این واحد که دارای تنوع در تولید و بازار خوبی در داخل و خارج است، انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد ارزش افزوده و بازار مناسب منجر به رونق تولید خواهد شد، افزود: واحدهای تولیدی این استان با استفاده از ظرفیت مرز می توانند در حوزه صادرات و در نتیجه رونق تولید موفق عمل کنند.
معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با فعال شدن واحد بستنی عسل بیش از 30 صنعت در این زنجیره تولید فعال می شود.
مدیرعامل شرکت بستنی عسل کردستان هم در حاشیه بازدید مسئولان از این واحد تولیدی اظهار داشت: حدود 2 سال است بدلیل مشکلات مالی با ظرفیت کمتر از 10 درصد کار می کنیم.
سید جمال ساعدی افزود: مشکل مالی این واحد برطرف شده و در حال حاضر نه در تولید و نه در فروش مشکلی نداریم.
وی با اعلام اینکه از هفته آینده با ظرفیت کامل شروع بکار خواهیم کرد، یادآور شد: در هر شیفت حدود 200 نفر در این واحد تولیدی مشغول بکار خواهند شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز چهارشنبه در سفر یک روزه به استان کردستان از شهرک صنعتی کامیاران، شهرک های صنعتی شماره یک، سه و سرینجیانه سنندج و کارخانه بستنی عسل بازدید کرد‌.
دیدار با استاندار کردستان و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر صمت به این استان است‌.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.